
Regulamin strony internetowej
REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ FUNDACJA WYSPA SKARBÓW
- Postanowienia wstępne/ogólne.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z strony internetowej Fundacji Wyspa Skarbów (zwanej dalej: „Stroną internetową”) dostępnego pod adresem https://fundacjawyspaskarbów.pl lub pod jego rozwinięciami.
- Podmiotem prowadzącym Stronę internetową jest Fundacja Wyspa Skarbów z siedzibą w Gdańsku (80-298), przy ul. Budowlanych 23, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000665780, NIP: 9571092187 , REGON: 366666327, e-mail fundacja@olicon.com.pl ( dalej jako: „Fundacja”).
- Użytkownikiem Strony internetowej jest każda osoba, która z niej korzysta.
- Strona internetowa działa w oparciu o technologię plików “cookies”. Zasady wykorzystywania plików „cookies” przez Fundację są zawarte w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.fundacjawyspaskarbow.pl/polityka-prywatnosci/.
- Operatorem płatności online jest spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068.
- Wszelkie prawa do Strony internetowej, w tym prawa własności intelektualnej do jej nazwy, domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów, banerów i zdjęć zamieszczanych na Stronie internetowej należą bądź przysługują Fundacji. Jakiekolwiek materiały, udostępnione za pośrednictwem Strony internetowej nie mogą być powielane ani rozpowszechniane w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Fundacji, za wyjątkiem materiałów oznaczonych frazą „Do pobrania”, które mogą być pobrane i wykorzystane zgodnie z prawem.
- Każdy użytkownik Strony internetowej może kontaktować się z Fundacją kierując korespondencję elektroniczną na adres poczty elektronicznej: fundacja@olicon.com.pl, lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Fundacji.
- Regulamin znajduje zastosowanie do wszystkich usług dostępnych w Serwisie.
- Warunki świadczenia usług:
- Użytkownik korzystający ze Strony internetowej jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i do przestrzegania jego postanowień.
- Korzystanie z niniejszej Strony internetowej jest nieodpłatne i nie wymaga rejestracji.
- Użytkownik ponosi koszty połączenia ze Stroną internetową, zgodnie z cennikiem obsługującego go operatora telekomunikacyjnego.
- Fundacja poprzez Stronę internetową umożliwia użytkownikowi korzystanie z następujących usług:
- zapoznawania się z treściami udostępnianymi przez Fundację, w szczególności dotyczącymi jej działań statutowych i aktualnych akcji pomocy potrzebującym;
- kontaktowania się z Fundacją,
- dokonywania wpłat (darowizn) za pośrednictwem płatności online „Przelewy24” na warunkach określonych w Regulaminie operatora płatności spółki PayPro S.A.
- Fundacja nie jest podmiotem świadczącym usługi płatnicze.
- Fundacja udostępnia na Stronie internetowej aktualną listę metod umożliwiających dokonywanie płatności na rzecz Fundacji w celu wsparcia jej działalności statutowej.
- W ramach płatności online można dokonać płatności wg następujących metod:
- przelew online i tradycyjny,
- BLIK,
- raty i płatności odroczone.
- Wszelkie należności przekazywane na rzecz Fundacji muszą być wyrażone w walucie polskiej – złoty (PLN).
- Szczegóły dotyczące dokonywanych transakcji zawiera regulamin „Przelewy24” dostępny pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin.
- Wykorzystanie znaków towarowych lub utworów graficznych objętych prawami autorskimi należącymi do Fundacji bez zgody Fundacji jest zabronione.
- W celu prawidłowego korzystania przez Użytkowników z usług dostępnych w Portalu, niezbędne jest łącznie:
- połączenie z siecią Internet;
- posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
- korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies.
- Fundacja wskazuje, że korzystanie ze Strony internetowej jest uzależnione od właściwości sieci Internet i sprzętu komputerowego użytkownika, na które Fundacja nie ma wpływu.
- Zabronione jest umieszczanie na Stronie internetowej treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej czy na tle orientacji seksualnej, zawierających treści pornograficzne, pochwalających faszyzm, nazizm, komunizm, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób, w tym w szczególności ich dobra osobiste.
- Fundacja w przypadku powzięcia wiedzy o umieszczeniu na Stronie internetowej treści o charakterze bezprawnym niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp. W przypadku niesłusznego zablokowania dostępu do opublikowanej treści, prosimy o kontakt na adres: fundacja@olicon.com.pl w ciągu 7 dni od dnia blokady. Po upływie tego okresu, opublikowana treść może zostać bezpowrotnie usunięta przez Fundację.
- Wszelkie treści i komentarze Użytkownik Strony internetowej zamieszcza we własnym imieniu i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
- Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony i może zostać rozwiązana przez użytkownika lub Fundację na zasadach określonych poniżej. Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną uważa się za zawartą z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Strony internetowej.
- Użytkownik bez podania przyczyny jest uprawniony do rozwiązania w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym Umowy dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Rozwiązanie umowy dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną przez użytkownika może nastąpić w dowolny sposób, w szczególności przez:
- zaprzestanie korzystania ze Strony internetowej,
- przesłanie oświadczenia na piśmie, lub na adres internetowy, które należy kierować na adres Fundacji.
- Fundacja odpowiada za nie wykonywanie lub nienależyte wykonywanie Usług objętych umową z użytkownikiem zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Reklamacje
- Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Strony internetowej, a także wykonywaniem usług określonych w pkt II.3 Regulaminu przez Fundację.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną (na adres email Fundacji w skazany w pkt I.7 Regulaminu, wpisując w tytule „Reklamacja”) lub w formie pisemnej.
- Fundacja udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (słownie: trzydzieści) dni od dnia jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do użytkownika na adres email wskazany w reklamacji lub jeżeli reklamacja została złożona w formie pisemnej, na adres email wskazany w piśmie albo pisemnie na adres wskazany w piśmie. Fundacja uprawniona jest do pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeśli w jej treści nie wskazano danych umożliwiających kontakt z użytkownikiem.
- Fundacja informuje, że reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez osoby trzecie, do których dostęp związany jest z korzystaniem przez użytkowników ze Strony Internetowej, w tym świadczonych przez operatora płatności online, rozpatrywane są przez te osoby trzecie na zasadach i w trybie określonym w regulaminach świadczenia usług przez te osoby.
- Postanowienia końcowe
- W przypadku zmian w usługach, wprowadzania nowych funkcjonalności na Stronie internetowej lub zakończenia świadczenia usług, Fundacja zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane przez Fundację z wyprzedzeniem 7-dniowym przed terminem ich wejścia w życie.
- Fundacja ma prawo w każdej chwili do zaprzestania prowadzenia którejkolwiek z form działalności opisanej niniejszym regulaminem.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do wyłączenia strony lub ograniczenia możliwości umieszczania na niej jakichkolwiek treści.
- Nieważność jednego z postanowień regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych jego zapisów.
- Prawem właściwym jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się w szczególności: ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(Dz.U.2019.1145)i ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.).
- Wszelkie spory pomiędzy Fundacją a użytkownikiem, powstałe w związku z korzystaniem przez użytkownika ze Strony internetowej, Strony zobowiązują się załatwić w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla siedziby Fundacji.
- Regulamin jest dostępny dla użytkowników na Stronie internetowej pod adresem: www.fundacjawyspaskarbow.pl/.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2024r.